Marka sygnowana kroczącym lwem ogłosiła właśnie wyniki lipcowej sprzedaży na rodzimym rynku. Okazuje się, że nie tylko udział we francuskim rynku wciąż rośnie, ale wręcz Peugeot jest liderem sprzedaży w gamie samochodów osobowych – po raz drugi w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Aktualnie udział Peugeota we francuskim rynku wynosi 16,77% wobec 16,27% w odniesieniu do tego samego okresu roku ubiegłego.
Również łączny udział w rynku aut osobowych i lekkich samochodów dostawczych notuje wzrost – w lipcu wyniósł on 16,61%, czyli o 0,3 punktu procentowego, niż rok wcześniej. Skumulowana wartość udziału rynkowego w tym roku wynosi dla aut dostawczych 17%.
Wciąż dobrze sprzedają się droższe modele z gamy Peugeota. W dalszym ciągu liderami sprzedaży w swoich segmentach są modele 3008 i 508, ze sporym udziałem w sprzedaży wersji hybrydowych. Znakomicie sprzedaje się też tegoroczna nowość, miejski crossover 2008, a klienci wybierają z reguły droższe odmiany nazywające się we Francji Allure i Féline.
Uwzględniając skumulowaną sprzedaż za siedem miesięcy Peugeot 207+ i 208 są liderami na francuskim rynku hatchbacków.
Peugeot kontynuuje kampanię reklamową „Origine France Garantie” zapewniającą klientów o tym, że kupowane przez nich samochody powstały w większości we francuskich zakładach i u francuskich poddostawców. Marka „gra” więc na patriotycznej nucie, co nad Sekwaną ma niemałe znaczenie.
KG
Najnowsze komentarze