peugeot 208 Wiadomości
Wiadomości

Cztery załogi Peugeot wystartowały w rajdzie Futures Contproduct Classic Rally Morava. Debiut modelu e-Partner

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Leapmotor
Wiadomości

Leapmotor dostarczył już 1000 samochodów elektrycznych we Francji

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
Lancia Gamma
Wiadomości

Nowa Lancia Gamma 2026 zaprezentowana pracownikom Stellantis

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
motor 20 2025 Wiadomości
Przeglad Prasy

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 20/2025. „Dacia Bigster to nie jest większy Duster”

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15
Citroen C3 Aircross
Testy

Test: Citroën C3 Aircross 1.2 100 KM, czyli tani, komfortowy SUV już na polskich drogach. Pierwsza jazda

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
fiat titano ruszyla produkcja w cordoba automotive hub 1 Wiadomości
Wiadomości

Fiat Titano 2.2 MultiJet – ruszyła produkcja w Córdoba Automotive Hub

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-14
peugeot na czele rynku w portugalii luty 2025 peugeot 308 sw Wiadomości
Wiadomości

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów pokazuje prawdziwy obraz elektromobilności. Jest gorzej, niż nam mówiono

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Stellantis na targach Solutrans 2023: Fiat Professional i Citroën AMI, części i usługi

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2023-11-22
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 9 minut
65
A A
1
Stellantis na targach Solutrans 2023 Wiadomości

Fiat Professional i Citroën AMI, części i usługi Stellantis oraz wiele pomysłów na przejście floty spalinowej w świat elektromobilności mogliśmy zobaczyć na stoisku koncernu na stoisku targów Solutrans 2023.

Rusza ofensywa Pro One: nowa generacja modelu FIAT Professional E-Ducato o zasięgu 420 km Rozwiązania posprzedażowe, gospodarka o obiegu zamkniętym, e-RETROFIT.

  • Solutrans: kolejny krok w strategicznej ofensywie Stellantis Pro One, umożliwiający realizację planu strategicznego Dare Forward 2030 poprzez jednostkę biznesową pojazdów użytkowych (LCV), odpowiadającą za jedną trzecią przychodów netto Stellantis. Celem jest osiągnięcie 5 miliardów euro przychodów z usług połączonych jako wszechstronny preferowany partner biznesowy
  • Nowy FIAT Professional E-Ducato, zostanie zaprezentowany na targach Solutrans w Lyonie we Francji, odbywającej się co dwa lata wystawie adresowanej do profesjonalistów transportu drogowego i miejskiego, odbywających się w dniach 21-25 listopada
  • FIAT Professional E-Ducato występuje obok Citroëna
  • ë-JUMPER, Peugeot e-BOXER i Opla Movano Electric, szczycąc się zasięgiem 420 km, uzupełniając ofertę dużych samochodów dostawczych Stellantis, a także kompaktowych i średnich pojazdów użytkowych
  • Linia modelowa dużych vanów zostanie wkrótce uzupełniona o wersję wodorową w 2024 roku
  • Stellantis Parts & Services przedstawi swoje rozwiązania w zakresie posprzedaży, zaprojektowane w celu ułatwienia wykonywania przeglądów okresowych i napraw pojazdów flotowych, a także gamę części zamiennych SUSTAINera wspierającą gospodarkę o obiegu zamkniętym
  • Wraz ze swoim partnerem Qinomic, Stellantis zaprezentuje również e-RETROFIT, swoje w 100% elektryczne rozwiązanie adaptacyjne, przygotowane dla samochodów dostawczych średniej wielkości

Nowy Peugeot Boxer i e Boxer. Allure w wydaniu dla klientow biznesowych 2 Wiadomości

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Nowy Jeep Compass w Polsce na imprezie Camp Jeep PL 2025. Ostatnie wolne miejsca

2025-05-19

Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon

2025-05-19

Stellantis, niekwestionowany lider pojazdów użytkowych w Europie i we Francji (z 40% udziałem w rynku), będzie obecny na targach Solutrans w Lyonie adresowanych do profesjonalistów transportu drogowego i miejskiego, aby zaprezentować swoją ofensywę Pro One. Na całym świecie, pod tą marką Stellantis przedstawia najbardziej kompletną ofertę na rynku, obejmującą sześć marek, pięć samochodów dostawczych, dziesięć pick-upów, ekskluzywną ofertę mikromobilności i innowacyjne rozwiązanie z napędem wodorowym.

Jednostka biznesowa LCV przyczyni się do realizacji planu strategicznego Dare Forward 2030, odpowiadając za jedną trzecią zysku netto Stellantis i generując obrót w wysokości 5 miliardów euro w zakresie usług połączonych.

„Podczas targów Solutrans, Stellantis potwierdza wdrożenie swojej ofensywy „Pro One” poprzez konkretną i wszechstronną ofertę dla klientów: nową generację FIATA Professional e-Ducato zapewniającego 420 km zasięgu, rozwiązania posprzedażowe, części pochodzące z gospodarki o obiegu zamkniętym i e-retrofit” – powiedział Xavier Peugeot, starszy wiceprezes jednostki biznesowej Pro One Stellantis.

FIAT PROFESSIONAL E-DUCATO

Stellantis zaprezentuje publiczności nowego E-Ducato FIAT Professional, należącego do drugiej generacji elektrycznych pojazdów użytkowych przedstawionych kilka tygodni temu.

To bezprecedensowe odnowienie całej gamy pojazdów użytkowych kultowych marek Citroën, FIAT Professional, Opel, Peugeot i Vauxhall.

Oczekiwania użytkowników były siłą napędową zespołów produktowych. W całej gamie będą oferowane następujące technologie:

  • Nowa generacja interfejsu człowiek-maszyna (HMI) z większymi i konfigurowalnymi przez kierowcę zestawami wskaźników oraz wyświetlaczami w środkowej części deski rozdzielczej, a także kamerą Dynamic Surround Vision wykorzystującą kamery zewnętrzne, które zapewniają szeroki widok wokół pojazdu, ułatwiając manewry parkowania i poruszanie się po zatłoczonych ulicach oraz 18 zautomatyzowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS);
  • Łączność, aktywowaną podczas wydania pojazdu, zapewniającą kierowcom zawsze aktualne informacje, a menedżerom flot umożliwiającą zdalny kontakt czasie rzeczywistym.
  • Nowy akumulator o pojemności 110 kWh zapewniający wyjątkowe wrażenia z bezemisyjnej jazdy i zasięg do 420 km w cyklu WLTP, który sprawia, że E-Ducato jest jednym z najmocniejszych samochodów dostawczych w swojej klasie, z zasięgiem o 30% większym niż w poprzedniej generacji.

Ta druga generacja nowych elektrycznych samochodów dostawczych obejmuje również E-Boxera marki Peugeot, ë-Jumpera marki Citroën oraz Movano Electric marki Opel.

Elektryczny innowacyjny oszczedny nowy Opel Movano wyznacza standardy 6 Wiadomości

Stellantis – pionier pod względem oferty lekkich pojazdów użytkowych z napędem wodorowym, oferujący średniej wielkości Peugeota E-Expert Hydrogen oraz Citroëna ë-Jumpy Hydrogen – zaprezentuje na swoim stoisku cały potencjał technologiczny tych modeli. Oferta napędu wodorowego będąca dopełnieniem oferty napędu elektrycznego ma na celu sprostać najbardziej intensywnym bezemisyjnym zastosowaniom i zostanie rozszerzona w 2024 roku o duże samochody dostawcze.

Obecność Parts & Services

Aby stale wspierać mobilność firm, Stellantis Parts & Services prezentuje na Solutrans pełną gamę produktów i usług stworzonych w celu ułatwienia obsługi, konserwacji i napraw pojazdów flotowych oraz optymalizacji ich kosztów eksploatacji. Wśród nich wyróżniają się:

  • Distrigo: wybór oryginalnych i wielomarkowych części zamiennych, komponentów mechanicznych, elementów nadwozia i opon do każdego pojazdu, niezależnie od marki i czasu obecności na rynku. Ponadto dostępne są liczne rozwiązania umożliwiające rozbudowę i dostosowanie pojazdów do każdego rodzaju działalności, branży lub konkretnego zastosowania.
  • SUSTAINera: części regenerowane, naprawiane i ponownie używane.
  • Dzięki zintegrowanej, specjalistycznej sieci obsługi posprzedażnej, wszyscy klienci mogą korzystać z fachowości wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników oraz szerokiego zakresu specjalistycznych usług obejmujących wszelkie naprawy, konserwacje oraz prace blacharsko-lakiernicze, aby zoptymalizować całkowity koszt eksploatacji swojej floty.
Prezentacja w pełni elektrycznego rozwiązania adaptacyjnego „retrofit”, stworzonego we współpracy z Qinomic

Stellantis rozszerza swoją gamę bezemisyjnych samochodów dostawczych, prezentując stworzone we współpracy z Qinomic, w pełni elektryczne, ekonomiczne i ekologicznie rozwiązanie adaptacyjne „retrofit”. Zaprezentowana na Solutrans usługa „e-RETROFIT” będzie oferowana najpierw we Francji dla średniej wielkości samochodów dostawczych wyposażonych w silnik spalinowy, a następnie zostanie wprowadzona na inne rynki i do innych samochodów dostawczych różnych wielkości.

  • Klientom wykorzystującym swój samochód do pracy, rozwiązanie to umożliwi wjazd do centrów miast i stref niskiej emisji spalin oraz pozwoli na dekarbonizację floty przy jednoczesnym wydłużeniu żywotności pojazdów, zachowaniu ich wyposażenia i możliwości korzystania z gwarancji producenta.
  • Dzięki zasięgowi 200 km (pod warunkiem uzyskania homologacji WLTP), szybkiemu ładowaniu i ładowności ponad 900 kg (zgodnie z modelem retrofit), rozwiązanie to będzie miało zastosowanie w większości przypadków użycia.

Rozwiązanie to będzie dostępne we Francji w drugiej połowie 2024 roku. Pojazdy nim objęte będą adaptowane w zakładzie przemysłowym Stellantis. Wymontowane z samochodu komponenty silnika spalinowego będą ponownie wykorzystywane i znajdą się w katalogu części do ponownego użycia, oferowanych przez SUSTAINera w ramach oferty gospodarki o obiegu zamkniętym.

Niezrównana oferta dzięki Free2move Charge i Free2Move

Free2move Charge oferuje kompletny ekosystem rozwiązań do ładowania i zarządzania energią, zaprojektowany w celu spełnienia wszystkich potrzeb kierowców pojazdów elektrycznych (BEV), niezależnie gdzie i w jakich okolicznościach się znajdują.

  • Klienci mogą uzyskać dostęp do różnych rozwiązań umożliwiających ładowanie w domu, w miejscu pracy i w podróży, w tym do sprzętu, oprogramowania i usług, aż po instalację u rekomendowanych partnerów.

Free2move oferuje swoim klientom indywidualnym i firmom z całego świata kompletny i unikalny ekosystem mobilności oraz wykorzystuje dane i technologię, stawiając doświadczenie klienta w centrum swojej działalności, aby na nowo odkryć mobilność, od self-sharingu, poprzez wynajem krótko- i średnioterminowy, aż po połączone zarządzanie flotą dla klientów B2B.

 

Informacja o Stellantis

Stellantis N.V. (NYSE: STLA / Euronext Milan: STLAM / Euronext Paris: STLAP) to jeden z wiodących na świecie producentów samochodów i dostawca usług mobilnych. Nasze legendarne i kultowe marki – Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep®, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move i Leasys – wyrażają pasję ich wizjonerskich założycieli i obecnych klientów oczekujących innowacyjnych produktów oraz usług. Silni naszą różnorodnością wyznaczamy kierunek, w którym podąża świat – Grupa aspiruje do bycia nie największą, ale najlepszą zrównoważoną firmą technologiczną w dziedzinie mobilności, tworząc wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy, a także dla społeczności, w których działa. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.stellantis.com.

X @Stellantis   Facebook Stellantis   LinkedIn Stellantis   YouTube Stellantis

 

 

źródło: Stellantis Polska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Stellantis na targach Solutrans 2023 Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DistrigoStellantise-Boxere-JumperPeugeotMovano-eCitroene-Expert HydrogenOpele-Jumpy Hydrogentargi motoryzacyjnee-DucatoFree2MoveFiat
Udostepnij24Tweet15Udostepnij4
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2084 udostępnienia
    Udostepnij 834 Tweet 521
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1487 udostępnienia
    Udostepnij 595 Tweet 372
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3293 udostępnienia
    Udostepnij 1317 Tweet 823
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4528 udostępnienia
    Udostepnij 1811 Tweet 1132

Testy samochodów

renault trafic 2022 diesel 1 Wiadomości
Testy

Test: Renault Trafic 2.0 dCi 170 KM L2H1 z automatem. Użyteczny komfort. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2022-09-16
05. Citroen Grand C4 Picasso Technospace Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën Grand C4 Picasso – lepszy, niż kiedykolwiek. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2013-12-20
renault koleos 4x2 2021 12 Wiadomości
Testy

Test: Renault Koleos 160 KM EDC Initiale Paris. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-07-11
Dacia Jogger Eco-G 100
Wiadomości

Dacia Jogger Eco-G z przebiegiem ponad 60.000 km. Długodystansowy test cz. 2

autor Małgorzata Kozikowska
2025-01-09
renault kadjar 1 3 tce life 2019 2 scaled Wiadomości
Testy

Test: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM po roku eksploatacji: 20.000 kilometrów za nami. Długodystansowy test. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-03-24

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Dynamiczny rozwój Renault

Renault partnerem Bukovina World Snow Polo Masters 2018

Nowa Lancia Ypsilon w pierwszym salonie dealerskim w Hiszpanii. Początek ekspansji marki

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz