„Auto Świat” nr 22 (822) z 30.V.2011
Stron: 52 (z okładką) + 32 (dodatek „AŚ market”)
Cena: 2,80 zł
Koszt 1 strony: przeszło 3,3 grosza (licząc z dodatkiem)
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą lub choćby wzmiankują: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: DS4, 508, Clio, Master, Megane, Scenic, Duster, Sandero, sportowe
Niestety wewnątrz numeru wcale nie jest tak różowo… Na pierwsze francuskie przejawy motoryzacji czekać trzeba aż do strony 14., gdzie wspomniano o nowym silniku 1.6 dCi w gamie Renault, który najpierw trafił do modeli Scenic i Grand Scenic. Pisaliśmy o tej jednostce już kilkakrotnie, a wkrótce zamieścimy pełne dossier tego motoru.
Dwie strony dalej zamieszczono krótkie podsumowanie ostatnich testów zderzeniowych, w tym Citroëna DS4 i Peugeota 508.
Malutkie zdjęcie Peugeota 306 ilustruje krótką notatkę zamieszczoną na stronie 17. traktującą o malejącym imporcie samochodów używanych.
W relacji z Rajdu Chorwacji (strona 18.) znajdziecie wzmianki i Peugeotach 207 S2000. Na stronie następnej zaś pojawiła się króciutka relacja z GP Hiszpanii, a w niej wzmianki i Red Bull-Renault.
Na stronach 20-23 zamieszczono przegląd różnego rodzaju ciekawych systemów, w jakie mogą być wyposażone nowoczesne samochody. Wspomniano o asystencie świateł drogowych, czy HUD w Peugeocie 508.
Zdjęcie Renault Clio zdobi Poradę na stronie 34. związaną ze zgubieniem czarnej tablicy rejestracyjnej.
Kilka modeli Grupy Renault wymieniono na stronie III dodatku „AŚ market” – omówiono tam sprzedaż nowych aut Renault Polska w kwietniu. Najlepiej sprzedają się Renault Clio, Megane, Master Fourgon oraz Dacia Duster i Sandero.
Na tej samej stronie znajdziecie też informację o weekendach z używanymi, ale oferowanymi z gwarancją, Peugeotami.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w „Auto Świecie” w tym tygodniu. Myślę, że nie ma sensu go kupować.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze