Peugeot 3008 II jest bestsellerem marki w Europie i regularnie utrzymuje się na szczytach listy najchętniej kupowanych kompaktowych SUVów. Auto jest świetnie zaprojektowane, ma wysokiej jakości wnętrze i niezawodne. Utrzymuje też wysokie ceny na rynku wtórnym.
Zobacz: test Peugeot 3008 1.2 130 KM – moje dwa lata z SUVem lwa. Opinia czytelnika
Peugeot zdobył bardzo dużo nagród za swojego 3008 II. Ale przede wszystkim zdobył serca klientów. Mimo upływu kilku lat od premiery nie stracił nic ze swojego uroku, a facelifting pokazuje, że producent doskonale zdaje sobie sprawę z mocnych stron projektu i nie zmienił za dużo.
Zobacz: test Peugeot 3008 EAT8 1.6 180 KM PureTech
2016 był pierwszym rokiem produkcji nowego modelu, w związku z tym ilość samochodów dostępnych na rynku wtórnym nie jest duża. W polskich ogłoszeniach znajdziemy zaledwie kilka egzemplarzy, w tym jeden zarejestrowany w kraju. Za ten egzemplarz z silnikiem 1.2 o mocy 130 KM i manualną skrzynią biegów z przebiegiem niecałe 70.000 kilometrów, sprzedawca chce 69.900 zł. W przypadku 3008 z silnikiem HDi cena rośnie do ponad 77 tys. zł za egzemplarze z przebiegami nawet 150 tys km.
Zobacz: test Peugeot 3008 – pierwszy SUV, którego bym kupił
Oferta powiększa się w roczniku 2017. Wyprodukowano wtedy blisko 170 tys. nowych 3008, co oznacza, że na rynku wtórnych powinno ich być więcej, chociaż też nie jest to wybór bardzo duży – najwidoczniej właściciele cenią swoje samochody. Ceny zaczynają się od 75 tys. zł.
Producent podczas premiery 3008 obiecywał, że samochód będzie miał wysokie wartości rezydualne i trzymał cenę. Wtedy wiele osób wątpiło w te obietnice. Jak jednak widać, mylili się.
Najnowsze komentarze