Ciekawą reklamę serii DS, szczególnie modeli DS3 i DS3 Cabrio, przygotował Citroën. Spot miał już premierę we francuskiej telewizji, a teraz pokazujemy go również my. Marka, znana ze spektakularnych przedsięwzięć promocyjnych, znowu zaskakuje.
Citroën odwołuje się do aktualnych trendów. Poprawność polityczna, unifikacja produktów, ale i ludzi, swoista „urawniłowka”, to cechy nieodłączne od naszego życia, XXI wieku. Widać to szczególnie w dzielnicach biznesowych wielkich miast, gdzie całe bataliony eleganckich, ale ujednoliconych kobiet i mężczyzn tworzą masę, w której nikt się nie wyróżnia. Doskonale obrazuje to reklamowy klip Citroëna, który znowu idzie pod prąd, znów jest nonkonformistyczny, znów proponuje coś odmiennego.
Do kręcenia poniższego video zaangażowano około 250 osób, dla których przygotowano 500 kostiumów. Zamknięto dla ruchu kilka charakterystycznych, prestiżowych miejsc Paryża (m.in. Boulevard Haussman, Place des Victoires, Pont de l’Europe) i w tej scenerii nakręcono defilady tych zunifikowanych „korporacyjnych robotów”. A po chwili pokazano, że życie może być zindywidualizowane, że niemal dowolnie można spersonalizować samochód, by wyróżniać się z tłumu, by zaprezentować swoją indywidualność.
Można być modnym, można być eleganckim, ale można jednocześnie wyróżniać się z tłumu. I widać, że ludzie tego chcą! Dowodem jest fakt, że od chwili wprowadzenia na rynek sprzedano już 250.000 egzemplarzy Citroënów DS3, z których wiele jest spersonalizowanych tak, że trudno byłoby znaleźć drugi taki sam egzemplarz.
Nie bądź więc konformistą, wyjdź przed szereg z Citroënem DS3!
KG; foto i video: Citroën
Najnowsze komentarze