wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Wyniki handlowe Renault we Włoszech za rok 2021

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-12
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
140 1
0
121
UDOSTĘPNIEŃ
403
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault na Le Mans Classic 2022

Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!

Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie

Sporo czasu poświęcaliśmy ostatnio koncernowi Stellantis publikując szereg informacji z różnych krajów na temat ubiegłorocznej sprzedaży. Dziś czas na podsumowanie tego, co działo się z marką Renault we Włoszech w minionych dwunastu miesiącach.

Od początku 2021 roku marka Renault realizowała strategię poszukiwania wartości wraz z progresją sprzedaży w najbardziej rentownych kanałach. W 2021 roku Renault sprzedało we Włoszech klientom indywidualnym 56.609 pojazdów, uzyskując udział w rynku na poziomie 5,9%, z łączną liczbą 88.366 zarejestrowanych samochodów (osobowe + dostawcze).

Zobacz, jak Renault sprzedawało się w Polsce w roku 2021

Na rynku samochodów elektrycznych sprzedanych klientom indywidualnym, który w ubiegłym roku wzrósł we Włoszech o 137%, Renault odnotowało wzrost wyższy niż rynek, zdobywając pozycję lidera z 6.692 rejestracjami i udziałem rynkowym na poziomie 19,5%. Duża w tym zasługa Twingo E-Tech Electric, które było najczęściej sprzedawanym pojazdem elektrycznym w kanale dystrybucji do osób prywatnych (samochody osobowe + pojazdy użytkowe), z 5.364 rejestracjami i 15,7% udziałem w rynku.

Ale Renault ma w ofercie nie tylko samochody w pełni elektryczne. Marka rozwija gamę hybryd, a oferuje tu zarówno hybrydy klasyczne (HEV), jak i plug-in. Doskonałym przykładem jest tu Captur. Wersja plug-in dostępna jest w Polsce od wielu miesięcy, lada chwila na nasz rynek trafi też hybryda HEV, która jest wyraźnie tańsza od plug-ina. We Włoszech Captur plug-in znalazł w 2021 roku 3.131 nowych klientów, co przełożyło się na 13,3% udziału w tym segmencie rynku.

Renault rozpoczyna też nową ofensywę w segmencie C, ale nakierowaną bardziej na klasę C-SUV. W czerwcu ubiegłego roku na rynek włoski trafiła Arkan, SUV coupe, który został nie tylko dobrze przyjęty, ale sprzedaje się w korzystnym dla marki miksie. Topowa wersja R.S. Line odpowiada za ponad połowę sprzedaży całej gamy tego modelu. 88% klientów decyduje się też na wersję E-Tech, czyli hybrydową (HEV; plug-in nie jest w Arkanie oferowany). W roku bieżącym Renault wzmocni swoją reprezentację w segmencie C-SUV oferując Mégane E-Tech Electric oraz nowego SUV-a o nazwie Austral.

Na rynku pojazdów użytkowych mniej dotkniętym trudnościami, który w związku z tym urósł we Włoszech o 15% w 2021 roku, Renault rozwija się szybciej niż rynek (+21%) z 13.836 rejestracjami i udziałem w rynku na poziomie 7,5% (+0,4 punktu procentowego). To m.in. wpływ wprowadzenia do sprzedaży nowych modeli Express Van i Kangoo Van, które zdobyły 9,1% udziału w swoim segmencie rynku i zwiększyły wolumen sprzedaży o 55%.

Poznaj Renault Kangoo Van i jego polską ofertę

Nowy Kangoo Van, zaprojektowany z myślą o ułatwianiu codziennego życia profesjonalistom, z powodzeniem zainaugurował sprzedaż, zdobywając nagrodę International Van of the Year 2022 (IVOTY) przyznaną przez jury złożone z 24 europejskich dziennikarzy branżowych.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.7 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AustralCapturE-TechExpressKangooMegane E-Tech ElectricRenaultsprzedażTwingo
Udostepnij48Tweet30Udostepnij8
Poprzedni

Oto nowy Citroën C5 Aircross! Face lifting zmienił logo, twarz modelu i multimedia

Następny

Nowy Citroën C5 X wybrany najlepszym samochodem na rynku chińskim

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Nowy Citroen C5 X 2022

Nowy Citroën C5 X wybrany najlepszym samochodem na rynku chińskim

Alpine – przez lata nieodłączny samochód francuskiej Żandarmerii Narodowej

Dacia Spring bardzo popularna we Włoszech

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomek - Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Romekkk - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Krzysiek - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jan - Renault prezentuje model Zoe 2023
  • Abi - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Piotr - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • jarek - Dacia musi wstrzymać produkcję na 7 dni. Co jest powodem?
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.