W badaniach, przygotowanych przez Instytut Badań Marketingowych J.D. Power and Associates (JDPA) na rynek niemiecki, flagowa limuzyna marki Peugeot zajęła pierwsze miejsce w silnie obsadzonym segmencie „klasy wyższej” i tym samym wyprzedziła konkurentów z Monachium i Stuttgartu.
Niezależny amerykański instytut J.D. Power and Associates zbadał po raz trzeci, na ile zadowoleni są niemieccy kierowcy ze swojego samochodu po dwóch latach od kupna. Najlepszy okazał się Peugeot 607.
Studium bazuje na odpowiedziach ponad 24.000 posiadaczy samochodów. Oceniano 28 marek i 119 modeli w siedmiu segmentach zdefiniowanych przez J.D. Power. Stopień zadowolenia klientów ustalono przy pomocy wyników ankiet w kategoriach atrakcyjność samochodu, jakość/niezawodność, zadowolenie z serwisu dealera oraz koszty utrzymania.
Ciekawe jak będzie w Polsce?
Najnowsze komentarze