Citroën bardzo aktywnie walczy o zdobycie lukratywnego i dużego rynku w Indiach. W ramach kampanii promującej markę i samochody uruchomiono właśnie program Service Promise.
Citroën po dłuższej nieobecności wrócił do Indii. Reklamuje się hasłem „Tworzymy komfort od 1919 roku” i rozwija swoją sieć sprzedaży. Wśród wielu inicjatyw, promujących markę, są m.in. mobilne salony sprzedaży oraz dostawa samochodu zamówionego on-line. Teraz pojawił się pakiet Service Promise. To kolejne ułatwienie dla klientów, którzy zdecydują się na zamówienie ultrakomfortowego SUVa, Citroëna C5 Aircross.
Zobacz: Citroën C5 Aircross w promocyjnej cenie.
Od przyszłego roku w Indiach będzie również sprzedawany nowy Citroën C3, przygotowany specjalnie na tutejszy rynek i produkowany w Tamilandzie, jednym z regionów położonym na południu tego wielkiego kraju. W nowo wybudowanej fabryce trwają już przygotowania do produkcji a wiele części będzie pochodzić od lokalnych dostawców.
Zobacz: Test czytelnika – Citroën C5 Aircross.
Nowy Citroën C3 pojawi się na lokalnym rynku w połowie 2022 roku i będzie to specjalna lokalizowana wersja o bardzo atrakcyjnej cenie, zapowiada producent. Ma oferować to, co jest kluczowe dla marki, czyli wysoki komfort jazdy a przy tym konkurować z podobnymi produktami innych producentów. Rynek małych samochodów jest w Indiach bardzo rozwinięty i Citroën liczy na silny wzrost udziałów w tym segmencie. Stąd inicjatywy takie jak Citroën Service Promise, wyróżniające produkt.
W ramach programu Citroën Service Promise klienci mogą skorzystać z gwarantowanej pomocy drogowej na terenie całego kraju. Citroën obiecuje, że pomoc nadjedzie najpóźniej w ciągu 180 minut. Dodatkowo właściciele pojazdów mogą serwisować swój samochód w dowolnym miejscu przez przeszkolonych techników wraz z dostępnością oryginalnych części zamiennych. Citroën oferuje również możliwość odebrania i przywiezienia auta na umówione wcześniej wizyty serwisowe.
Obecnie w Indiach oferowany jest tylko jeden model, C5 Aircross. Można go skonfigurować i kupić on-line, zostanie dostarczony pod dom. Cena tego modelu w wersji Shine z dwulitrowym dieslem to 3,7 mln rupii, co w przeliczeniu na złotówki po dzisiejszym (29.11.2021) kursie daje nieco ponad 200 tysięcy zł. Mimo wysokiej ceny w kwietniu, miesiącu debiutu samochodu w Indiach, sprzedano 230 sztuk tego Citroëna.
źródło: Citroën Indie
Najnowsze komentarze