Dacia Logan zadebiutowała na rynku w 2004 roku. Byliśmy chyba pierwszymi dziennikarzami w Polsce, którzy docenili praktyczną stronę tego samochodu. Na nasz test Logana przyleciało nawet UFO. Ale minęło kilkanaście lat i samochody te mocno się zmieniły. Nadal są tanie, ale oprócz praktyczności pojawiły się także inne aspekty. Najlepiej sprzedają się modele Duster i Sandero a nowa odmiana Dustera ze 150-konnym silnikiem i napędem 4×4 jest naprawdę dobrym samochodem.
Przeczytaj także: Testy samochodów Dacia
Niedrogie Dacia inspiruje też projektantów. Od czasu do czasu zaskakują nas różnymi pomysłami, takimi jak choćby ekstremalnie stuningowany Duster, który bardziej przypomina rajdówkę, niż SUVa. Ale nie tylko Duster jest dobrą bazą do takich zmian. Okazuje się, że wdzięcznym obiektem do eksperymentów może stać się Logan. W tym przypadku Renault Logan, którego bardzo ciekawy projekt przygotował rosyjski grafik.
Logan Fastback to połączenia ogromnego bagażnika sedana i wygody dostępu do bagażnika w kompakcie. Trzeba przyznać, że tak zaprojektowany samochód zyskał dość wyjątkowy kształt i proporcje. Czy przyjąłby się w salonach? Jest to bardzo możliwe – masywna sylwetka wygląda naprawdę nieźle.
Przeczytaj także: Wiadomości ze świata Dacii
Dacia jest dzisiaj jedną z najpopularniejszych marek w Polsce. Przeszła długą drogę i ewolucję od taniego samochodu do samochodu popularnego. I coś czuję, że jeszcze nie raz nas zaskoczy. Chyba największe oczekiwania mamy wobec 7-osobowego Dustera oraz modelu Arkana. Ten drugi mógłby wyglądem konkurować z BMW X6.
Źródło: Kolesa.ru
Najnowsze komentarze