Nowy Peugeot 508 cieszy się niesłabnącym powodzeniem we wszelkiego rodzaju konkursach i plebiscytach na całym świecie. Tym razem został wyróżniony przez polskich internautów w plebiscycie MotoAs Interii organizowanym przez serwis Motoryzacja.interia.pl. Nowy Peugeot 508 wygrał w kategorii „Styl”.
W plebiscycie MotoAs Interii internauci wybierają najlepsze samochody dostępne na polskim rynku. W tegorocznej edycji w 10 kategoriach konkursu zgłoszono ponad sto modeli aż 26 marek.
Nowy Peugeot 508 został pokazany światu w marcu 2018 r. podczas salonu samochodowego w Genewie. Na początku marca tego roku ten ekscytujący sedan miał swoją premierę handlową w Polsce. Nowy Peugeot 508 zdobył już 30 nagród w konkursach i plebiscytach motoryzacyjnych w różnych krajach, znalazł się także w finale prestiżowego konkursu Car of the Year.
Styl tego samochodu przełamujący kanony segmentu D od dnia premiery wzbudza powszechny zachwyt. Jego projektanci postawili sobie za cel odejście od tradycyjnego czterodrzwiowego nadwozia z wyraźnie zarysowanym bagażnikiem na rzecz pięciodrzwiowego sedana nawiązującego linią do coupé.
Przód nowego Peugeot 508 jest imponujący, wręcz agresywny. Delikatny grill z szachownicą jest umieszczony pomiędzy reflektorami wykonanymi w technologii Full LED, bezpośrednio inspirowanymi najnowszym samochodem koncepcyjnym marki Peugeot INSTINCT. Logo lwa pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski pokazują, że nowy Peugeot 508 w pełni czerpie ze spuścizny znakomitych poprzedników: Peugeot 504 i 504 coupé. Pionowe, opalizujące światła do jazdy dziennej LED tworzą nowy, niezwykle charakterystyczny dla marki układ. Płaska i kompaktowa maska została maksymalnie obniżona w celu zwiększenia dynamiki samochodu.
Z profilu nowy Peugeot 508 imponuje idealną harmonią proporcji i zdecydowaną stylistyką. Linia dachu jest niska, ostra i płynna. Samochód wydaje się wręcz kompaktowy, jego długość została ograniczona do 4,75 m. Niska linia szyb dodatkowo wyostrza sylwetkę i podkreśla bezramkowe drzwi.
Tył charakteryzuje lśniąca, czarna, pozioma listwa biegnąca między tylnymi światłami, która jest charakterystyczna dla najnowszych modeli marki. Uwagę zwracają tylne światła w technologii Full LED 3D. Przejęte zostały bezpośrednio z najnowszych samochodów koncepcyjnych Peugeot, począwszy od modelu QUARTZ. Sygnatura świetlna włączona w dzień i w nocy automatycznie dostosowuje jasność oświetlenia. Dzięki temu charakterystyczny ślad pazurów jest stale widoczny. Zmienia się w zależności od tego, czy patrzymy z boku czy z tyłu. Jest to charakterystyczny element stylistyki marki, który jednocześnie służy podnoszeniu prestiżu i zwiększa bezpieczeństwo.
Samochód zachwyca wnętrzem z nową wersją Peugeot i-Cockpit® czyli innowacyjną koncepcją stanowiska kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica, duży 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy HD w formacie 8/3 (od poziomu Allure) oraz umieszczony na wysokości wzroku kierowcy zestaw cyfrowych zegarów z ekranem wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3”.
Poza spektakularnym designem nowy Peugeot 508 proponuje najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, między innymi system Night Vision (unikatowy w tym segmencie), system utrzymania środka pasa ruchu (dostępny razem z ACC Stop&Go), który wykrywa linie na drodze i utrzymuje samochód w stałej odległości między nimi oraz adaptacyjne zawieszenie o zmiennej i sterowanej elektronicznie sile amortyzacji – Active Suspension Control.
Nowy Peugeot 508 jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: Active, Allure, GT Line i GT. Do wyboru są trzy silniki wysokoprężne BlueHDI o mocach 130 KM, 160 KM i 180 KM oraz dwie jednostki benzynowe PureTech o pojemności 1.6 l i mocy 180 KM i 225 KM. Wszystkie wersje, poza wersjami wyposażonymi w silnik BlueHDI o mocy 130 KM, są dostępne z automatyczną, 8-biegową przekładnią EAT8.
PEUGEOT
Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.
Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.
Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze