Nowy Peugeot 508 zdobył kolejną nagrodę!

10 528

Nowy Peugeot 508 cieszy się niesłabnącym powodzeniem we wszelkiego rodzaju konkursach i plebiscytach na całym świecie. Tym razem został wyróżniony przez polskich internautów w plebiscycie MotoAs Interii organizowanym przez serwis Motoryzacja.interia.pl. Nowy Peugeot 508 wygrał w kategorii „Styl”.

W plebiscycie MotoAs Interii internauci wybierają najlepsze samochody dostępne na polskim rynku. W tegorocznej edycji w 10 kategoriach konkursu zgłoszono ponad sto modeli aż 26 marek.

Nowy Peugeot 508 został pokazany światu w marcu 2018 r. podczas salonu samochodowego w Genewie. Na początku marca tego roku ten ekscytujący sedan miał swoją premierę handlową w Polsce. Nowy Peugeot 508 zdobył już 30 nagród w konkursach i plebiscytach motoryzacyjnych w różnych krajach, znalazł się także w finale prestiżowego konkursu Car of the Year.

Styl tego samochodu przełamujący kanony segmentu D od dnia premiery wzbudza powszechny zachwyt. Jego projektanci postawili sobie za cel odejście od tradycyjnego czterodrzwiowego nadwozia z wyraźnie zarysowanym bagażnikiem na rzecz pięciodrzwiowego sedana nawiązującego linią do coupé.

Przód nowego Peugeot 508 jest imponujący, wręcz agresywny. Delikatny grill z szachownicą jest umieszczony pomiędzy reflektorami wykonanymi w technologii Full LED, bezpośrednio inspirowanymi najnowszym samochodem koncepcyjnym marki Peugeot INSTINCT. Logo lwa pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski pokazują, że nowy Peugeot 508 w pełni czerpie ze spuścizny znakomitych poprzedników: Peugeot 504 i 504 coupé. Pionowe, opalizujące światła do jazdy dziennej LED tworzą nowy, niezwykle charakterystyczny dla marki układ. Płaska i kompaktowa maska została maksymalnie obniżona w celu zwiększenia dynamiki samochodu.

Z profilu nowy Peugeot 508 imponuje idealną harmonią proporcji i zdecydowaną stylistyką. Linia dachu jest niska, ostra i płynna. Samochód wydaje się wręcz kompaktowy, jego długość została ograniczona do 4,75 m. Niska linia szyb dodatkowo wyostrza sylwetkę i podkreśla bezramkowe drzwi.

Tył charakteryzuje lśniąca, czarna, pozioma listwa biegnąca między tylnymi światłami, która jest charakterystyczna dla najnowszych modeli marki. Uwagę zwracają tylne światła w technologii Full LED 3D. Przejęte zostały bezpośrednio z najnowszych samochodów koncepcyjnych Peugeot, począwszy od modelu QUARTZ. Sygnatura świetlna włączona w dzień i w nocy automatycznie dostosowuje jasność oświetlenia. Dzięki temu charakterystyczny ślad pazurów jest stale widoczny. Zmienia się w zależności od tego, czy patrzymy z boku czy z tyłu. Jest to charakterystyczny element stylistyki marki, który jednocześnie służy podnoszeniu prestiżu i zwiększa bezpieczeństwo.

Samochód zachwyca wnętrzem z nową wersją Peugeot i-Cockpit® czyli innowacyjną koncepcją stanowiska kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica, duży 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy HD w formacie 8/3 (od poziomu Allure) oraz umieszczony na wysokości wzroku kierowcy zestaw cyfrowych zegarów z ekranem wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3”.

Poza spektakularnym designem nowy Peugeot 508 proponuje najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, między innymi system Night Vision (unikatowy w tym segmencie), system utrzymania środka pasa ruchu (dostępny razem z ACC Stop&Go), który wykrywa linie na drodze i utrzymuje samochód w stałej odległości między nimi oraz adaptacyjne zawieszenie o zmiennej i sterowanej elektronicznie sile amortyzacji – Active Suspension Control.

Nowy Peugeot 508 jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: Active, Allure, GT Line i GT. Do wyboru są trzy silniki wysokoprężne BlueHDI o mocach 130 KM, 160 KM i 180 KM oraz dwie jednostki benzynowe PureTech o pojemności 1.6 l i mocy 180 KM i 225 KM. Wszystkie wersje, poza wersjami wyposażonymi w silnik BlueHDI o mocy 130 KM, są dostępne z automatyczną, 8-biegową przekładnią EAT8.

 

PEUGEOT

Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.

Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.

Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

 

Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

 

źródło: Peugeot Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
8 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
KierownikjarekKrzysztofjanLudzik Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Ludzik
Gość
Ludzik

Szkoda, że w salonach zainteresowanie słabnie…Ale liczą się nagrody w plebiscytach. Zapisze się na kartach historii motoryzacji dzięki ilości zdobytych trofeów

jarek
Gość
jarek

Za 180 tys. można kupić dowolny dopracowany samochód który zrobi 400 tys. km bez poważniejszej awarii albo Peugeota który po 100 tys. będzie się nadawał do generalnego remontu, a te 100 tys. przejedzie jak VAG o 2x mniejszej mocy silnika (120 KM w 308, rocznik 2007 to jak 65KM w Polo, rocznik 1998:))).
Pewnie temu mało kto kupuje 508?

jan
Gość
jan

Ile jeszcze razy będziecie wklejać podobny bełkot? To jest śmieszne, 508 się nie sprzedaje. Ktoś, kto szuka trochę bardziej prestiżowego sedana, za podobne pieniądze kupi Mercedesa CLA.