Opel Insignia po face liftingu testowany na torze Nürburgring

13 7 668

Na słynny niemiecki tor wyścigowy Nürburgring trafił Opel Insignia po face liftingu. Testy obejmowały zarówno w wersję sedan, jak i kombi.

Opel niedawno zaprezentował Astrę po face liftingu. Kompakt przeszedł kosmetyczne zmiany w wyglądzie zewnętrznym i w przypadku większego brata modelu również nie liczymy na rewolucje. Zanim jednak producent ujawni oficjalne zdjęcia, możemy zobaczyć jak Opel Insignia w wersji sedan i kombi przechodzi testy na torze Nurburgring. Być może jazdy próbne dotyczą także wersji GSi.

Wszystkie nowe elementy pojazdu są skutecznie schowane pod kamuflażem. Odświeżony Opel Insignia najprawdopodobniej otrzyma nowe reflektory oraz grill, które będą zbliżone do najnowszych modeli w gamie.

Co pod maską? W przypadku odświeżonej Astry, Opel nie skorzystał z gamy silnikowej Peugeot 508 i spodziewamy się, że podobnie będzie w przypadku Insigni. Pod maskę trafią silniki opracowane w Rüsselsheim. Opel Astra jest napędzany za pomocą 1.5-litrowego diesla, który jest oferowany z 9-biegową automatyczną skrzynią biegów. W gamie kompaktowego modelu znalazły się również 3-cylindrowe jednostki 1.2 w wersjach o mocy: 110 KM, 130 KM oraz 145 KM, które współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów.

Nowy Opel Insignia odbędzie swój debiut podczas salonu samochodowego we Frankfurcie jesienią tego roku.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
8 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
RomekAdamtrwAdamWojciech Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jan
Gość
Jan

Co ma Opel wspólnego z francuskimi samochodami? Jeżeli tylko to że ma związek z PSA to dlaczego nie ma nic na temat np. Łady, Mitsubishi, Nissan, Samsung ? Marketing Opla się dopomina o wzmianki?

Krzysztof Gregorczyk
Editor

O Ładzie, Nissanie, czy Samsungu pisywaliśmy niejednokrotnie. Ostatnio może faktycznie troszkę mniej, ale się zdarza.
Marketing Opla się nie dopomina. My pytaliśmy naszych Czytelników w chwili, gdy przejęcie Opla przez PSA stało się faktem, czy mamy o tej marce pisać. Odpowiedzi rozłożyły się z grubsza po równo, a skoro spora grupa Czytelników oczekuje materiałów na temat Opla, więc wprowadzamy go do treści. Staramy się przy tym, by rzecz dotyczyła raczej modeli opracowywanych już w ramach współpracy z PSA (jeszcze przed przejęciem) lub pod skrzydłami PSA.

Jan
Gość
Jan

Proszę porównać ilość wpisów o Nissanie, Samsungu a ilość o Oplu. O Mitsubishi nie znalazłem nic

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Samsung jest marką w Europie nieobecną, więc pojawia się u nas tylko wyjątkowo.
Mitsubishi pojawia się przy wpisach Aliansie, podobnie jak i Nissan.
Opel należy do PSA, ma dość wysoką skalę integracji rozwiązań Grupy, jest bliski polskiemu rynkowi. I „się czyta”.

Adam
Gość
Adam

W artykule chyba jest błąd bo przecież Astra nigdy nie miała dostać silników z 508.

Otrzymała 1.2 Turbo czyli 1.2 PureTech znane z 208 i 308, a produkowane u nas w Polsce.

Swoją drogą może warto napisać o nowym Nissanie Skyline
https://www.autoblog.com/2019/07/16/nissan-skyline-updated-pro-pilot-2-revealed/
https://www.motor1.com/news/360206/2020-nissan-skyline-sedan/
https://www.topgear.com.ph/news/car-news/2019-nissan-skyline-reveal-a4354-20190716

Piotr001
Gość
Piotr001

Dopominałem się np. ja, bo uważam przejęcie Opla za prawdziwy majstersztyk! Rozmowy toczyły się latami, padały wielkie sumy, bo GM dużo chciał. A ostatecznie dwie marki – Opel, Vauxhall, poszły za grosze! Sama restrukturyzacja przebiegła tak sprawnie, że jej efekty zadziwiły nawet nowych właścicieli. No i tak zupełnie na marginesie widzę różnicę pomiędzy „należeć do koncernu”, a „tworzyć alians”.

Adam
Gość
Adam

Poszły za grosze, bo generowały gigantyczne straty.

Kolo
Gość
Kolo

Brawo Opel, jest Astra, jest Insignia i wiele modeli dla każdego, choć i tak PSA okroiła ofertę. Można? Można! Może ktoś powie to Citroenowi.

Piotr001
Gość
Piotr001

Trochę nam @Kolo odleciałeś z fantazją! Tak dla przypomnienia: GM dopłacał do Opla od kilkuset milionów do nawet miliarda rocznie! Koncern PSA do Citroena dopłacać nie chce. Jako prowadzący firmę od kilkunastu lat doskonale ich rozumiem, bo żaden przedsiębiorca nie lubi dopłacać do interesu.

Marian
Gość
Marian

Testy obejmowały zarówno w wersję sedan, jak i kombi.

Nie ma Insignii B sedan….

Wojciech
Gość
Wojciech

Fiat, Ford i francuskie…

Romek
Gość
Romek

Fiat, Ford i Folkswagen :)

trw
Gość
trw

W przypadku Insignii jest to model jeszcze całkowicie opracowany pod szyldem GM, bez szczypty francuszczyzny. Jedynym jej tchnieniem jest zmieniony system multimedialny od roku modelowego 2019.
Z żalem należy ocenić brak mocnego silnika benzynowego, przynajmniej 2.0T, w gamie (PSA nie ma nawet takiego w ofercie), dla którego duże nadwozie Insignii jest wręcz stworzone (w Russelsheim cały czas powstają wersje V6 eksportowane do USA i Australii z logo Buicka i Holdena).
Co ciekawe, w zapowiadanej zmodernizowanej Astrze K ma się pojawić skrzynia 9-biegowa i będzie to konstrukcja GM (więc niczego już nie rozumiem).