Dwunasta edycja Design Week w São Paulo, jeden z największych festiwali designu miejskiego na świecie, odbywa się od 11. do 19. marca. Z tej okazji odbywa się jednocześnie ponad 200 wydarzeń w różnych lokalizacjach tej wielkiej metropolii, takich jak sklepy, galerie, muzea, centra handlowe, instytucje edukacyjne i inne adresy. Peugeot, który słynie z designu, nie mógł zostać pominięty, biorąc udział nie tylko w wystawie, ale w całym wydarzeniu jako Oficjalny Samochód 12. edycji Design Week!
Mając na uwadze mobilność i trendy, Peugeot zapewnia wydarzeniu satysfakcjonujące i stymulujące wrażenia z jazdy, przewożąc artystów, architektów i organizatorów modelami 3008 oraz w 100% elektrycznymi wersjami Peugeotów e-208 GT i e-2008. Dzięki niezrównanemu wzornictwu wszystkie modele zapewniają piękno, a dzięki szerokiemu pakietowi elementów bezpieczeństwa i technologii – wygodę.
W tym roku Design Week ma 8 działów, z których siedem jest realnych, a jeden cyfrowy. Wśród licznych wydarzeń warto wyróżnić BOOMSPDESIGN, forum promujące kulturę projektowania i jego powiązania z architekturą i sztuką, które odbędzie się na otwartym tarasie budynku COPAN w centrum miasta oraz 5 innych ważnych wydarzeń, które obiecują poruszyć region: Targi Rosenbauma (Galeria Zarvos), Design na Metrópole (z 28 kreacjami w Galerii Metrópole), wystawa rzadkich książek w Bibliotece Mário de Andrade, trzy piętra wystaw i interwencje w zakresie modernizacji budynku Virgínia oraz targi Rasga e Quebra w Ocupação Nove de Julho.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronie https://designweekend.com.br/acontece/
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze