Francuzi wybrali swoje ulubione marki. Na szczycie rankingu znalazł się Peugeot, który wyprzedza nawet sieć supermarketów Intermarche i Leclerc. Do pierwszej dziesiątki zakwalifikował się również Citroën.
Jak wynika z badania Posternak-Ipsos, Peugeot jest najbardziej rozpoznawaną rodzimą marką we Francji. Pierwsze miejsce producenta z branży motoryzacyjnej jest lekkim zaskoczeniem zważywszy na ciągłe ograniczenia związane z pandemią, które wpływają sprzedaż. Sukces Peugeota może być wynikiem odnowienia gamy produktów w tym modelu 3008, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem nad Sekwaną. Wkrótce na rynek trafi również III generacja 308, która być może pozwoli utrzymać marce wysoką pozycję w rankingu. Nie bez znaczenia jest zmiana logo na elegancki symbol przedstawiający głowę ryczącego lwa.
Jak wypadły inne marki? Peugeot wyprzedził znane sieci supermarketów Intermarche i Leclerc. Na czwartej pozycji znalazł się producent opon Michelin a na szóstej Citroen. Co ciekawe, w roku 2019 marka spod znaku szewronów dzieliła miejsce pierwsze z Peugeotem. Być może wprowadzenie na rynek nowego C5 poskutkuje awansem o kilka pozycji. Po ogłoszeniu planów restrukturyzacji koncernu, punkty zyskała również marka Renault, która uplasowała się na miejscu 15.
Najnowsze komentarze