Po raz ósmy z rzędu marka Renault została uznana za „Obsługę klienta roku” w kategorii „Producenci samochodów”, zajmując pierwsze miejsce, które dzieli z marką Dacia. Wcześniej badania te koncentrowały się na klientach Renault, a teraz po raz pierwszy zostały rozszerzone na Dacię, z oceną strony Dacia.fr oraz analizą zapytań i reklamacji dotyczących produktów i usług marki.
Nagroda dla obu marek jest wynikiem ośmiotygodniowej kampanii mystery shopping przeprowadzonej we wszystkich kanałach komunikacji Renault i Dacia z klientami, z uwzględnieniem codziennych zapytań konsumentów: rozmów telefonicznych, e-maili, wyszukiwania informacji w Internecie, kontaktów nawiązywanych za pośrednictwem portali społecznościowych i rozmów na czacie.
W warunkach ostrej konkurencji rynkowej obie marki i ich sieci nie ustają w wysiłkach, aby wsłuchiwać się w potrzeby klientów. Po raz kolejny w tym roku jakość relacji z klientami okazała się kluczowa dla utrzymania działalności. Nagroda ta świadczy o nieustannym zaangażowaniu marek Renault i Dacia na rzecz swoich klientów, aby reagować na ich potrzeby w duchu współpracy i skuteczności.
Zobacz: Testy samochodów Renault. Pomiary, opinie i spalanie
Nagroda przyznana obu markom została oficjalnie wręczona w piątek wieczorem przez Viséo Customer Insights Sylvainowi Devosowi, dyrektorowi ds. obsługi posprzedażnej, handlu i jakości we Francji, w Teatrze Trianon w Paryżu.
„Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem tej nagrody dla marek Renault i Dacia, nazwanej Obsługą Klienta roku 2024. Jest ona wynikiem wspólnej pracy naszych zespołów i Sieci, której serdecznie gratuluję. Zadowolenie klientów jest podstawą naszej strategii korporacyjnej i jednym z naszych codziennych priorytetów. Ta nagroda jest tego dowodem” – skomentował nagrodę Sylvain Devos, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej, handlu i jakości Renault i Dacia we Francji.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
Konkurs „Obsługa Roku” jest organizowany przez organizację Viséo Customer Insights od 2007 roku. Celem projektu jest porównanie jakości obsługi klienta francuskich firm oraz motywowanie ich do polepszania rezultatów i lepszego traktowania klientów.
zródło: Renault
Najnowsze komentarze