„Motor” nr 23 (3024) z 6.VI.2011
Stron: 64 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: nieco ponad 3,1 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą lub choćby wzmiankują: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: 7CV, DS4, 104, 107, 205, 206, 207, 208, 508, Clio, Fluence, Kangoo, Megane, Duster, sportowe
W dziale „Motor” z przeszłości (strona 4.) napisano o wydaniu z 1965 roku, w którym zaprezentowano historię Citroëna. Wspomniano tam model 7CV. Podejrzewam, że wtedy „Motor” był znacznie bardziej obiektywny… Podejrzewam, bo w 1965 roku jeszcze mnie nie było na świecie ;-)
Na stronę 6. powinni zajrzeć przede wszystkim fani Peugeota. Pokazano tam dwie wizualizacje następcy modelu 207, który zadebiutuje w przyszłym roku i prawdopodobnie otrzyma symbol 208. Wspomniano też inne modele, obecne i przeszłe, z gamy marki: 104, 107, 205, 206 i 207 oraz 508, który stanowi wzorzec stylistyczny dla nowych konstrukcji marki.
Wśród 10 najpopularniejszych modeli nowych samochodów w Europie w kwietniu br. wspomniano Renault Clio (miejsce 7., 21.822 sprzedane egzemplarze), Renault Megane (miejsce 8., 20.507 sprzedanych egzemplarzy) i Peugeota 207 (miejsce 10., 20.040 sprzedanych egzemplarzy). Tabelkę z tym zestawieniem znajdziecie na stronie 8.
Na tej samej stronie wspomniano o Dacii Duster przygotowywanej do zmagań na amerykańskim Pikes Peak.
Strona 9. z kolei przynosi polski cennik Citroëna DS4.
O akcji serwisowej Renault dotyczącej Megane i Fluence pisaliśmy 9.V. Teraz, na stronie 46., wspomina o niej również „Motor”.
Krzysiek z Warszawy napisał do Redakcji tygodnika, że kupił Clio z żółtymi światłami i nie chciałby ich wymieniać. Niestety chore polskie przepisy nakazują wywalenie oryginalnych reflektorów i zamianę ich na białe :-( Możecie o tym poczytać na stronie 47.
Renault Kangoo można dostrzec na fotografii zamieszczonej na stronach 50-51.
Rekord Guinnessa, który ustanowili polscy posiadacze samochodów Renault, wspomniano na stronie 62.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w aktualnym „Motorze”. Moim zdaniem zakup tego numeru nie jest konieczny.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze