Wśród 1.200 przedstawicieli sieci europejskiej, Jean-Marc Gales, Dyrektor Generalny Peugeot nagrodził najlepsze wyniki w zakresie jakości obsługi klienta w dwóch podstawowych dziedzinach działalności komercyjnej: sprzedaż samochodów nowych i serwis posprzedażny.
Stawiając na jakość obsługi w każdym kraju, w którym obecna jest Marka, Peugeot potwierdza swoje aspiracje: osiągnąć najwyższe miejsca w jakości obsługi klienta.
Ambicja ta jest głównym motorem napędowym projektu Marki, który pozwoli firmie Peugeot:
– na awans o 3 miejsca w światowym rankingu marek samochodowych
– uczynić Peugeot wzorem w zakresie stylu
– stać się liderem usług związanych z transportem
Tegorocznymi laureatami są:
Niemcy:
Willi MÜLLEJANS, Nideggen-Schmidt
Gernot HAASE, Neumünster
Ulrich BELBION, Göppingen
Austria:
Alois HANDLER & MME Angelika BAUMANN, Wr. Neustadt
Gerald REINDL, St. Oswald
Belgia i Luksemburg:
Marco BOULEZ, Tielt
Paul DE KEUKELEIRE, Heusden – Destelbergen
Chorwacja:
Franz VIOLA, Osijek
Hiszpania:
Jesús FERNANDEZ, La Coruña
Teresa REVUELTA, Colindres
Antonio RUZAFA, Lorca
Francja:
Bernard NOMBLOT, Villefranche sur Saône
Franck BION, Brioude
Olivier BIORD, Roubaix
Wielka Brytania:
Mark LOVATT, Devizes
Simon BAILES, Northallerton
Brian KENNEDY, Hexham
Węgry:
Mervin IGNÁCZ, Szolnok
Włochy:
Alfredo MINESI, Verbania
Fabio PADOVAN, Trieste
Giuseppe FALBO, Corigliano
Holandia:
Gerwin VAN JAARSVELD, Montfoort
Lex REIJNEN, Zwolle
Polska:
Rafał JASKULSKI, Kielce
Portugalia:
André FIGUEIREDO, Coimbra
Ângelo FONTES, Vila Nova de Gaia
Republika Czeska:
Rudolf HRUSKA, Opava
Rosja:
Dmitry KISELEV, Moscou
Mikhail SPIRIDONOV, Oufa
Słowacja:
Rajko KAVCIC, Zilina
Słowenia:
Roman CVIK, Kranj
Szwajcaria:
Martin PLÜSS, Aarburg
Rolf ZOLLIKOFER, St. Gallen
Turcja:
Serkan SARLI, Izmir
Emin ILICAK, Elazig
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką, która rozwija ofertę zintegrowanego transportu realizowanego za pomocą samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej oferty usług serwisowych. Obecny w 160 krajach dzięki 10.000 punktom kontaktowym, Peugeot łączy na całym świecie wymagania i emocje. W 2009 roku Peugeot sprzedał 1.842.000 samochodów, stając się 1. na świecie marką francuską, jeśli chodzi o liczbę zarejestrowanych samochodów oraz 10. marką samochodową. 50% sprzedanych samochodów Peugeot na świecie emituje mniej niż 140 g CO2. Silny dzięki 200-letniej tradycji, w 2010 roku Peugeot odnawia swoje linie stylistyczne i swój wizerunek, uzupełnia ofertę transportu oraz potwierdza swoje ambicje. Marka kontynuuje swój rozwój dzięki kolejnym premierom modelu RCZ, pojazdu pozaseryjnego, modelu i0n, samochodu w 100% elektrycznego, modelu 408 w Chinach, trzem nowym modelom w Ameryce Łacińskiej oraz rozwojowi oferty transportu na zamówienie MU by Peugeot w Europie.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze