Peugeot odnotował w Brazylii rekordowy miesiąc (ale to dopiero trzeci w tym roku, więc jeszcze nie musi to o niczym świadczyć). Jeśli tendencja się utrzyma, to marka może uzyskać naprawdę znaczący wynik na koniec roku.
W minionym miesiącu w Brazylii zarejestrowano 2.578 samochodów Peugeot (dla porównania w Polsce było to 1.204 auta), co jest najlepszym wynikiem odnotowanym w tym roku. Wyniki te oznaczają znaczący wzrost – o aż 71% – w porównaniu z poprzednim miesiącem bieżącego roku. To wyraźnie więcej ponad cały brazylijski rynek w tym okresie, który odnotował wzrost o 56%, notujący w marcu 187.228 rejestracji samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych.
W marcu Peugeot zajął również 5. miejsce wśród najlepiej sprzedających się samochodów w segmencie B-hatch z modelem Peugeot 208. Marka sprzedała o 81% więcej modelu w porównaniu do lutego 2023 r., podczas gdy segment odnotował wzrost o 65%.
Model sprzedawany obecnie w wersjach z silnikami 1.0, 1.6 i elektrycznym wyróżnia się na tle konkurencji unikalnym designem oraz bogatym wyposażeniem standardowym w zakresie komfortu i technologii. Nie sposób nie wspomnieć też o kolejnej generacji wyjątkowego rozwiązania Peugeot i-Cockpit®, które właśnie ukończyło 10 lat od swojej premiery na pokładzie Peugeot 208 pierwszej generacji.
Dla Peugeot rekordy sprzedaży osiągnięte w 2022 roku i stałe tempo rozwoju, jakie osiągnęła marka, wzmacniają solidną strategię marki w Brazylii, koncentrującą się nie tylko na oferowanych produktach, ale także na doświadczeniu i satysfakcji konsumentów. Jednym z frontów tej strategii jest ważna praca prowadzona z siecią dealerską i z działami obsługi posprzedażnej. W ubiegłym roku Peugeot otworzył o 28% więcej sklepów niż w 2021 roku. Obecnie marka posiada w Brazylii 164 salony w głównych miastach kraju i planuje dalszy rozwój sieci dealerskiej i serwisowej.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze