Citroën Polska promuje swój najnowszy model, Citroëna ë-C4 X, w mediach społecznościowych. Jednak nie wszystko poszło tak, jak zaplanowano.
Citroën w Polsce od dłuższego czasu zalicza mniejsze lub większe wpadki ze swoją stroną internetową. Nie inaczej jest w przypadku najnowszego modelu Citroën ë-C4 X. Kampania reklamowa w social mediach chociaż uruchomiona, nie przynosi żadncyh efektów, poza rozczarowaniem klientów. Z jakiego powodu?
Zobacz: Nowe samochody Citroën
„Zapewnij sobie pełnię doznań za kierownicą. Skonfiguruj nowego Citroëna ë-C4 X według własnych potrzeb i upodobań. Nowoczesne rozwiązania podnoszące poziom komfortu i bezpieczeństwa, silniki nowej generacji, wyjątkowy design. Wybór auta nigdy nie był tak prosty!” – pisze Citroën w swojej informacji.
Reklamuje w ten sposób swojego najnowszego crossovera coupe, auto o bardzo ładnej sylwetce i sporym bagażniku. W gamie Citroëna pełni on rolę pojemnego, rodzinnego samochodu o komfortowym zawieszeniu i oszczędnych napędach.
Zobacz: Citroën C4 X – nowy komfortowy samochód marki z szewronami
Informacje reklamowe, które zamieścił producent, zawierają niewłaściwy link, prowadzący do starszego modelu – Citroëna C4. Zdezorientowani klienci szukają informacji i konfiguratora C4 X, ale nie mogą go znaleźć, bo strona nie jest jeszcze uruchomiona. Kampanię reklamową uruchomiono dzisiaj rano, jednakże do godzin wieczornych błędu nie poprawiono.
Citroën C4 X powinien wkrótce pojawić się w ofercie marki i w polskich salonach. Konfigurator też powinien zacząć wkrótce funkcjonować.
AKTUALIZACJA 8 września 2022 r. – po opublikowaniu naszego artykułu Citroen poprawił reklamy i wstawił właściwy link, jednak nadal nie działa zapowiadany w reklamie konfigurator samochodu. Do tego strona zawiera poważny błąd w nazwie samochodu. Zamiast Citroën C4 X oraz Citroëna ë-C4 X mamy nazwy C4 oraz ë-C4.
Dziękujemy Adamowi za nadesłanie informacji.
Najnowsze komentarze