czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Ile kosztuje najdroższy Peugeot 308 w wersji GT Pack?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-07-24
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
319 4
10
Peugeot 308 GT Pack
277
UDOSTĘPNIEŃ
922
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?

Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?

Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie

Najtańsza wersja nowego Peugeot 308 kosztuje w polskich salonach 87.800 zł, ale sprawdziliśmy także cenę wariantu z górnej półki. Ile zapłacimy za bogato wyposażony i prawie „wszystkomający” model 308 GT Pack?

Zakup nowego Peugeot 308 GT to wydatek 123.900 zł a po podwyższeniu standardu do GT Pack zapłacimy 132.800 zł, ale dotyczy to tylko samochodu napędzanego silnikiem 1.2 PureTech o mocy 130 KM, który współpracuje z 8-biegowym automatem. Zmiana napędu na najmocniejszą 225-konną hybrydę, zwiększy nasz wydatek do 176.000 zł, ale wciąż jesteśmy dopiero na początku konfiguracji wymarzonego 308.

Zamiast standardowego koloru nadwozia Zielony Olivine możemy zdecydować się na inny odcień. Lakier szary i czarny wyceniono na 2500 zł. Czerwony, niebieski oraz biała perła kosztuje 3500 zł. Z kolei bez dopłaty otrzymamy 18-calowe felgi o wzorze Portland.

Gdy już skonfigurowaliśmy wygląd zewnętrzny przyszła kolej na wnętrze. W wersji GT Pack producent proponuje nam materiałową tapicerkę z elementami skóry, ale możemy zastąpić ją skórzanymi obiciami „Blue Naboo” z fotelami w kolorze niebieskim i jaskrawo żółtymi szwami lub czarną tapicerkę Mistral Nappa. W obu przypadkach cena samochodu wzrośnie o dodatkowe 4000 zł.

Zobacz także: Peugeot 3008 1.6 180 KM pilota pasażerskich odrzutowców. Uwielbiam go, niczego mu nie brakuje

Dla zwiększenia komfortu warto zamówić dodatkowe opcje takie jak elektrycznie otwierany dach z roletą (5500 zł), czy podgrzewana przednia szyba (800 zł). Przyjemniejsze wrażenia dźwiękowe dostarczy również system nagłośnienia Focal Premium z 10 głośnikami, który w wariancie GT Pack znajduje się w cenie samochodu. Koszty podniesie za to alarm antywłamaniowy oraz kabel, którym naładujemy akumulator naszej hybrydy. Gdy zaznaczymy wszystkie możliwe okienka w konfiguratorze, ukaże nam się cena końcowa 196.500 zł.

Zobacz test: Peugeot e-Traveller – ponad 1000 km elektrycznym vanem

Nowy Peugeot 308 GT – wyposażenie opcjonalne:

  • Śruby antykradzieżowe do kół 100 zł brutto
  • Alarm 1600 zł brutto
  • Hak holowniczy demontowalny 2500 zł brutto
  • Elektrycznie otwierany dach z roletą (5500 zł)
  • Podgrzewana przednia szyba 800 zł,
  • Kabel ładowania trybu 2 do gniazdka naściennego wzmocnionego typu Green’Up ® 230V – 700 zł brutto
  • Ładowarka pokładowa 7.4 kW, jednofazowa – 1800 zł brutto

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Peugeot 308 GT Pack
5 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 308Peugeot
Udostepnij111Tweet69Udostepnij19
Poprzedni

Dacia liderem rynku LPG we Włoszech

Następny

Opel Mokka kontra Hyundai Kona, Mazda CX-3, Nissan Juke i Volkswagen T-Cross. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 08/2021

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Opel Mokka kontra Hyundai Kona, Mazda CX-3, Nissan Juke i Volkswagen T-Cross. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 08/2021

Citroen DS

Legendarny Citroën DS23: historia zielonego DS-a z 1972 roku i jego właściciela z Polski

Czym zajmuje się strażak w Grupie Renault?

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

10 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Jakub - Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Edgar - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Irbis78 - Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • khoral - Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Witek - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Bart - DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Chip - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Volf - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?
  • Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?
  • Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
10
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.