Peugeot 2008 oficjalnie wjeżdża na rynek francuski. Model jest już dostępny w salonach dealerskich a w mediach pojawiła się nowa kampania reklamowa.
Od 5 stycznia 2020 roku Peugeot 2008 jest obecny w salonach sprzedaży we Francji. II generacja crossovera już od momentu premiery jest oferowana w trzech wersjach napędowych: benzynowej, wysokoprężnej i elektrycznej. Klienci mogą zamawiać model w cenie rozpoczynającej się od 21.500 euro. W Polsce konkurent Renault Captur jest dostępny od 79.900 zł. Peugeot sprzedał 1.200.000 egzemplarzy poprzedniej generacji 2008. Zupełnie odmieniony, bogaty w nowoczesne technologie samochód ma zatem szansę na kolejny sukces.
Z okazji wprowadzenia modelu na rynek francuski marka spod znaku lwa rozpoczęła intensywną kampanię reklamową za pośrednictwem plakatów, telewizji, prasy oraz mediów społecznościowych. W internecie pojawił się także nowy film, który przedstawia wejście marki w przyszłość i nowy wymiar jazdy dzięki wirtualnym zegarom 3D.
Najnowsze komentarze