Od dnia jutrzejszego, czyli od 3. listopada 2014, stanowisko dyrektora planowania produktu w marce Citroën obejmie Xavier Peugeot. Będzie on podlegał bezpośrednio Pani Lindzie Jackson, dyrektorce generalnej marki Citroën.
50-letni aktualnie Xavier Peugeot zdobył tytuł magisterski z zarządzania na paryskiej Dorbonie, po czym ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Dauphine. Z Grupą PSA Peugeot Citroën związany jest od 1994 roku. Pełnił szereg różnych stanowisk w sprzedaży i marketingu, był m.in. dyrektorem niderlandzkiej spółki zależnej Peugeot w latach 2005-2007, dyrektorem marketingu i komunikacji marki Peugeot w latach 2009-2011.
Od 2012 roku pełniąc funkcję dyrektora planowania produktu miał duży wpływ na budowanie globalnej i spójnej gamy produktów marki Peugeot.
Mając na uwadze jego doświadczenie od jutra mianowano go dyrektorem planowania produktu marki Citroën, na którym to stanowisku Xavier Peugeot zastępuje Thomasa d’Haussy, który piastował będzie inne stanowisko w ramach Grupy PSA.
Xavier Peugeot dyrektorem planowania produktu marki Citroën
KG; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze