Stellantis Polska poinformował o zmianach organizacyjnych w strukturze PR. Kto będzie odpowiedzialny za markę Peugeot?
Informacja, którą ogłosiła firma Stellantis Polska oznacza przetasowania w dziale PR w Polsce po przejściu Doroty Komornickiej do innej firmy. Poprzednio zmiany organizacyjne wprowadzono we wrześniu 2021 roku po fuzji koncernów PSA i FCA. Dorota Komornicka, która przez wiele lat była związana z marką Peugeot, a w ostatnich latach odpowiadała również za komunikację medialną Alfy Romeo i Lancii (marki niedostępnej w Polsce), będzie kontynuowała karierę poza strukturami Stellantis.
„Chciałbym poinformować, że październik jest ostatnim miesiącem pracy Doroty Komornickiej w Stellantis Polska. Korzystając z okazji chciałbym serdecznie podziękować Dorocie za jej wieloletnią pracę na rzecz naszej firmy oraz życzyć jej dalszych sukcesów zawodowych!” – poinformował Wojciech Osoś, dyrektor działu PR Stellantis w Polsce.
Jak tymczasowo będzie kształtował się podział obowiązków dziale PR Stellantis Polska?
- Klaudia Dawidko odpowiada za marki: Abarth i Fiat, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles oraz markę Lancia (point of contact)
- Wojciech Osoś odpowiada za kierowanie działem PR, komunikację Stellantis NSC oraz marki Opel, Jeep, Peugeot + Chrysler, RAM, Dodge (point of contact)
Najnowsze komentarze