Testy
- Test: Citroën C3 Picasso 1.4 95 KM 2009 – pierwsza jazda
- Citroën C3 Picasso 1.6 HDi 110 KM Exclusive 2012 – praktyczne auto do miasta i w trasę okiem kobiety
- Citroën C3 Picasso 1.6 VTi 120 KM 2010 – miejski komfortowy samochód z dużym bagażnikiem
Aktualności
- Citroën na Paris Mondial de L’Automobile 2008
- UOKiK: Citroën C4 i C3 Picasso do serwisu. 1223 samochody z wadliwym paskiem rozrządu
- Wielkie szewrony na 100-lecie Citroëna w Düsseldorfie
- Citroen C4, C5, DS 5 i nie tylko – te modele odeszły bez pożegnania
- Aukcja Citroena – ceny od 400 do 33 tys. euro
- Citroën C3 Picasso Najlepszym Używanym Minivanem
- Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 11/2017
- Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 42/2017
- Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 38/2017
- Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 08/2017
- Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 08/2017
- Stronniczy przegląd prasy: CAR nr 01/2017
- Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 28/2017
- Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 27/2017
- Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2017
Historia
- Pierwszy Citroën 2CV miał zawieszenie hydropneumatyczne
- Niezwykły Citroen C6 przecięty na pół i wielki 2-osobowy Mercedesa S na wystawie w Paryżu, rok 1928
- Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
- Dorożki samochodowe Citroën w Warszawie.
- Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
- Citroen 2CV mógł trafić do Polski już w 1957 roku!
- Citroen 2CV – historia brzydkiego kaczątka
- Citroën kontra Fiat. Przemysł samochodowy w Polsce w 1931 roku
- Jest do sprzedania samochód sześcioosobowy, marki francuskiej, wykonanie luksusowe!
- Luksusowy Citroën Aventure z 1986 roku: siedmiomiejscowe cudo na kołach
- Citroën 2CV i jedyne wyposażenie akcesoryjne sprzedawane do tego modelu. Radio!
- I wtedy Citroën 2CV wrócił do łask, a Renault 4 i 5 były hitem sprzedaży. W oczekiwaniu na cudowne dziecko motoryzacji!
- Citroën znalazł sposób na paliwo pięć razy tańsze niż benzyna. I robił to już przed wojną
- Andre Citroën – król automobilów i kasyn
- Świat motorowy w hołdzie Panu Prezydentowi Rzeczypospolitej
Komentarze