”
Testy
- Test: nowy Citroën C4 1.2 PureTech 130 KM kontra C4 II z 2012 roku – wady zalety i moje wrażenia z jazdy. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Citroën C4 Grand Picasso 2009 2.0 HDi 136 KM – wesoły autobus dla rodziny. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Citroen C4 Picasso 1.6 THP 165 KM Exclusive – nowoczesny i szybki samochód rodzinny
- Test: używany Citroen Grand C4 Picasso 1.6 HDi 120 KM – czy to dobry wybór dla 7 osób? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Citroën C4 Picasso oczami użytkownika. Za co lubię ten samochód? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy.
- Test: Citroën Grand C4 Picasso 2.0 blueHDi Exclusive – czy może być jeszcze lepszy? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie
- Test: Citroen C4 Picasso kontra Kia Carnival. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Używany Citroën Grand C4 Picasso 2.0 MCP Exclusive – wrażenia użytkownika po roku. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroën C4 Picasso 1.6 eHDI 115 KM – rodzinny komfortowy SUV. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroen C4 Picasso – test czytelnika. Rodzinny MPV wprost dla mnie! Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
Aktualności
- Citroën XM obchodzi swoje 35. lecie. To ostatni moment, by kupić bilet na weekendowe wydarzenie w Warszawie
- 100 lat marki Citroën w Szwajcarii. O tych wydarzeniach nie wiedziałeś!
- Jak Citroën rozpoczął erę diesla w motoryzacji i to dwa razy
- Peugeot 2008 1.2 PureTech i nadmierne zużycie oleju. Jak wygląda procedura przedłużonej do 10 lat gwarancji Stellantis?
- 1000 szt. Citroënów e-C3 dla OHM E Logistics. Duży kontrakt marki
- Citroën C5 X – godnie zastępuje model C5. Jakie są mocne punkty tego komfortowego samochodu?
- Citroën Ë-C4 X odkrywa historię Rocca di Angera
- Produkcja Citroëna C4 bez dotacji. Hiszpański rząd odrzucił wsparcie dla projektu Stellantis
- Pilna kampania naprawcza: Citroën C3 i DS3, co musisz wiedzieć?
- Citroën AMI rozwozi posiłki w kompleksie rekreacyjnym Robin Hooda
- To dopiero suma! Citroën 2CV Sahara 4×4 sprzedany na aukcji za ponad 600 tys. zł
- Używany Citroën Visa do kupienia w Polsce. Cena i przebieg mogą jednak zaskoczyć
- 10 powodów, dla których André Citroën powinien trafić do Panteonu
- Citroën Type H – mobilny posterunek policji, dostawczak, legenda
- Grupa Filinto Mota działa od 90 lat. Jest najstarszym na świecie aktywnym dealerem Citroëna
Historia
- Citroën świętuje 90-lecie Traction Avant, kultowego modelu posiadającego 100 patentów
- „Fabryki Citroëna są najnowocześniejszymi, najlepiej zaprojektowanymi fabrykami na świecie”
- Andre Citroën zorganizował fabrykę w 4 miesiące, Izera nie powstała od ośmiu lat
- Dlaczego Andre Citroën postawił na kobiety? Tajemnice dzieciństwa założyciela marki
- 100 lat Citroëna we Włoszech – początki
- Citroën DS – jeszcze piękniejszy, gdy nim pojedziesz!
- Citroën miał zbudować w Polsce potężną sieć dróg przed wojną
- Perły architektury: wielki kompleks Citroëna w Brukseli. Można go oglądać do dzisiaj
- 5 koni czyli korek chłodnicy Citroëna stworzony przez René Lalique. Był pierwszy i wyjątkowy!
- 100 lat żaby na kołach – historia Opla 4/12 HP
- Citroën czy Cytryn? Tajemnice nazwiska założyciela firmy
- Czy Citroën 2CV miał swojego protoplastę polskiej konstrukcji? Zapomniana historia taniego auta z naszego kraju
- Citroën i Fiat czyli odwieczna wojna o polski rynek. Kto ją wygrał i dlaczego?
- Citroënem T45 z Warszawy do Monte Carlo. Czy wiesz, co to był za samochód?
- Citroën 2CV z Argentyny z otwieranym oknem. Powstał w fabryce maszyn do szycia!
Najnowsze komentarze