Testy
- Test: Citroën C5 X PHEV 225. Miękko, przyjemnie, komfortowo, godny następca C5. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Używany Citroën C5 X7 2.0 HDI 163 KM AM6 – służył wiernie do końca. Wrażenia użytkownika, pinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Używany Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 163 KM – mistrz komfortu. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Citroën C3 Origins 1.2 110 KM – 1300 km w trasie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Citroën C5 CrossTourer 2.2 HDi 204 KM – komfortowy rodzinny poduszkowiec. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroën C5 Tourer – z małym sercem, ale wielkim wnętrzem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroen C5 2.0 HDi Tourer 163 KM 2013 – rodzinne auto oczami dzieci i rodziców. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroën C5 2.0 HDi 143 KM 2010 – najbardziej komfortowa limuzyna klasy D z dieslem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
- Test: Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi 207 KM – najbardziej komfortowy samochód klasy D? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.
- Test: Używany Citroën C5 2002 3.0 V6 207 KM – wygodny i komfortowy samochód klasy średniej z magicznym zawieszeniem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy
Aktualności
- Używany Citroën C5 2.0 HDi na Uberze. „Mało pali, klienci chwalą wysoki komfort a mnie nie bolą plecy jak w Toyocie”
- Czy za pięć tygodni zaczną się problemy? Wchodzi benzyna E10
- Kto zabił hydropneumatykę w Citroënie?
- Używany Citroën C5 z 2007 roku z symbolicznym przebiegiem na sprzedaż w Polsce. Coś dla miłośników hydropneumatyki
- Używany Citroën C5 od pierwszego właściciela z niedużym przebiegiem. Ile to kosztuje?
- Używany Citroën C5 kombi – wzorzec komfortu i oszczędności w swojej klasie. Ile kosztuje?
- Używany Citroën C5 – ile kosztują egzemplarze z ostatniego roku produkcji?
- Piotr Jamroś: Używany Citroën C5 czy Skoda Superb? „Skoda się nie umywa!”
- Citroën C5 I – tani sposób na rodzinny komfortowy samochód z hydropneumatyką. Ile kosztuje ta przyjemność?
- Co warto kupić za 10 tysięcy złotych? Proste i tanie w serwisie auto segmentu A czy komfortową propozycję z klasy średniej?
- Dwa niezwykłe projekty Citroëna z 1991 roku. Zaskakuje śmiała wizja
- Citroën i siła przyciągania hydropneumatyki. Dlaczego ciągle kochamy te auta?
- Citroën – cennik detaliczny z 2006 roku. C1 za 31.800 zł, C5 za 83.600 zł
- Najtańszy używany samochód marki Citroën od pierwszego właściciela. Lista 10 aut z rynku wtórnego
- Citroën C5: czy warto wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów?
Historia
- Citroën miał zbudować w Polsce potężną sieć dróg przed wojną
- Perły architektury: wielki kompleks Citroëna w Brukseli. Można go oglądać do dzisiaj
- 5 koni czyli korek chłodnicy Citroëna stworzony przez René Lalique. Był pierwszy i wyjątkowy!
- 100 lat żaby na kołach – historia Opla 4/12 HP
- Citroën czy Cytryn? Tajemnice nazwiska założyciela firmy
- Czy Citroën 2CV miał swojego protoplastę polskiej konstrukcji? Zapomniana historia taniego auta z naszego kraju
- Citroën i Fiat czyli odwieczna wojna o polski rynek. Kto ją wygrał i dlaczego?
- Citroënem T45 z Warszawy do Monte Carlo. Czy wiesz, co to był za samochód?
- Citroën 2CV z Argentyny z otwieranym oknem. Powstał w fabryce maszyn do szycia!
- Citroën, który wygrał wyścig NASCAR w USA! Pokonał samochody z silnikami V8
- Demonstracje czeskich i austriackich automobilistów. Wielki kryzys motoryzacyjny w Europie lat trzydziestych
- Co Andre Citroën wiedział o dealerach, czego nie rozumie Carlos Tavares? „Sieć przyjaciół”
- Citroën C15 roadster 2.9 V6 ocznik 1939. Stworzony dla pani Michelin
- Citroën Kegresse – na gąsienicach na bezdroża, błota, piaski i w góry. Zaproszenie na pokaz w Wilnie
- Bibliobus marki Citroën. Dowoził książki w czasach, gdy o internecie i e-bookach jeszcze nikt nie słyszał
Najnowsze komentarze